NYTDESIGN JOULU

NYTdesignin jouluinen myyntitapahtuma, ja sitä seurannut pop up -kauppa otettiin asiakkaiden keskuudessa ilolla vastaan. Saimme kiitosta monipuolisesta valikoimasta, ystävällisestä palvelusta ja jouluisesta tunnelmasta. Tapahtumassa mukana oli noin 40 kotimaista brändiä, ja pop up -kaupassa saimme nauttia jopa 50 yrityksen upeista tuotteista.

NYTdesignin keskeisiä arvoja ovat kotimaisuus sekä muotoilun ja käsi- ja taideteollisen alan yritysten monipuolinen esittely. Myyntitapahtuman keskiössä ovat asiakkaiden ja yrittäjien kohtaamiset, jolloin tuotteista saa lisätietoja ja asiakas pääsee kuulemaan tuotteen koko tarinan.

Seuraavista kuvista pääset kurkistamaan NYTdesignin joulutunnelmiin.

NYTdesign on löytänyt paikkansa tunnelmalliselta Väinö Linnan aukiolta Finlaysonin alueelta. Kuva: Mikko Vares
Tillapallon ilmakasvit ja roikkuvat terraariot kiinnostivat asiakkaita ja herättivät keskustelua. Kuva: Mikko Vares
Marjaana Niskasen osastolla kiteytettiin myös NYTdesignin arvot. Ihastuttavat tuotteet taisivat päätyä moneen lahjapakettiin. Kuva: Mikko Vares
Yksi suosituimmista tuoteryhmistä olivat erilaiset kortit ja muut paperituotteet. Tässä Annariikka Qvist, jonka hurmaavissa tuotteissa seikkailevat mm. erilaiset eläinhahmot. Kuva Mikko Vares
Pop up -kaupan ajaksi Vooninki-sali puettiin jouluasuun, johon rosoiset ja rakennuksen historiasta kertovat yksityiskohdat toivat oman viehätyksensä. Kuva: Elina Korri
Pop up -kaupassa oli esillä monipuolinen valikoima koruja eri materiaaleista jalometalleista vaneriin. Kuva: Anna-Maria Sulkanen
Monet luonnonmateriaaleista valmistetut tuotteet, kuten pellavatekstiilit ja puuesineet löysivät tiensä lahjapaketteihin. Kuva: Anna-Maria Sulkanen
Finlaysonin alueen joulutunnelmaa. Kuva Mikko Vares
Scroll to top